Кошик
225 відгуків
+380 (98) 355-32-51
+380 (66) 589-63-67
ООО "Turbo-Dnepr" Запчасти к тракторам ЮМЗ МТЗ Т-40
Кошик

Турбокомпресора на сільгосптехніку

Турбокомпресор двигуна СМД-60/62 ― схема

1 ― вихідний патрубок компресора; 2 — прокладка вставки компресора; 3 ― вставка компресора; 4 — колесо компресора; 5 — штифт; 6 — гайка; 7 — маслоотражатель; 8 — кільця ущільнюючі; 9 — диск ущільнення: 1О — корпус компресора; 11 — кільце стопорне; 12 — кільце гумове кільце; 13 — середній корпус; 14 — фіксатор підшипника; 15 — вал ротора; 16 — прокладка екрану; 17 — диск ущільнення турбіни; 18 — кожух теплової захисту турбіни; 19 — корпус турбіни; 20 — вставка турбіни; 21 — колесо турбіни; 22 — втулка ущільнення; 23 — екран; 24 — кільця ущільнювальні вихлопної труби; 25 — сопловой вінець; 26 — втулка підшипника; 27 — ущільнювальне кільце; 28 — прокладка корпусу компресора; 29 — фланець кріплення турбокомпресора.

Поради перед установкою Турбокомпресора:

Перед монтажем:

1) Причини поломки старого турбокомпресора виявлені і устарнены ( якщо цього не зробити можлива нова поломка турбокомпресора)

2) Працездатність перевірена вентиляції двигуна

3) Система масло постачання промерена

4) Заміна моторного масла та фільтра

5) Перевірка забору повітря та відведення відпрацьованих газів (перевірка всіх патрубків і підвідних трубок на прохідність масла і возжуха)

6) Застосовуються тільки нові прокладки підходящих типів

В ході монтажу:

1) Перед установкою підвідного маслопроводу : турбокомпресора заправлений новим маслом через заливний отвір

2) При необхідності відрегулювати тиск наддуву

3) При зверненні з агрегатом слід дотримуватися відповідні вимоги по експлуатації

Після монтажу:

1) Після запуску двигуна: робота на холостому ходу приблизно 120 секунд

2) На холостому ходу: всі місця підключень (повітря , відпрацьовані гази, вода і масло) перевірені на надійність кріплень і герметичність

3) За досягнення робочого тиску масла: на двигун подається прискорення і навантаження

4) Через 20 годин роботи або 1000км. Повторна перевірка всіх основних з'єднань на надійність кріплення і герметичність

в виде галереив виде списка

Порушення в роботі компресора можуть бути викликано однієї з наступних причин:

Недостатня мастило

При недостатній мастилі зазвичай виходять з ладу підшипники, в результаті чого колеса компресора і турбіни зачіпають корпус.

Забруднене масло

Забруднене масло може призвести до утворення подряпин на шийці вала і на підшипникової опори. Прокладки та мастильні канавки засмічуються і викликають велику втрату масла.

Забруднюючі частинки

Сторонні частинки, які можуть потрапити всередину, наприклад, через пошкоджений повітряний фільтр, руйнують колеса турбіни і компресора. Виникає в результаті дисбаланс пошкоджує опору турбокомпресора.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner